Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

tisdag 24 december 2013

juuulish

Så hamnade man i Shanghai för tredje gången det här året, då. Julkänsla? njä, men det gör inte så mycket, är rätt glad ändå.
Livet rullar i en väldig fart, planer som helt plötsligt måste falla på plats och allt.

Kallt och fint är det  iett december-shanghai, lite snålblåst ibland, idag var det nästan vårväder. Kineser som glor, bubble-tea och god mat - nästan lite som semester asså! ;)

Jobbar på på mitt telefonförsäljarjobb, ska göra som resten av sverige och börja träna efter nyår, livet flyter på i mitt förr så saknade stockholm med vänner, bf, fest och vardag, och ibland kommer sammanbrotten som jag inte ens vet vad de beror på. Saknar östersund i vågor, mest springturerna, stallhänget, människor och faktiskt, väldigt mycket min underbara lilla lägenhet med lågt i tak och en doft av gammalt hus.

Nu ska jag käka lite äggmuffins, får väl skriva God Jul och allt, dagen i ära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar