Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

onsdag 13 november 2013

Livet på en pinne

Hehe
Hej
Det var ett tag sen.

Läget då?
Telefonsäljarjobb som går mindre bra, men vad annars ska man göra.
Höstkänsla, vinter på g.
Stockholmsdagar, saknade vänner, ridabstinens. Åh, tänk att bara få packa lite höpåsar och klappa en mjuk mule, liksom. 
Framtiden då? Resa, plugga.. Sommaren? Vet inte. Kanske Shanghai en sväng. Prästutbildning nästa höst, rofylldheten bara fyllde mitt hjärta när jag kom på det. Perfekt ju, precis det jag vill, behöver.

Men ändå, alltid ångest som tynger, tårar som kommer utan att jag kan förklara varför. Världens problem tynger, en önskan att göra nåt, hjälpa, men som vanligt ingen motivation.

Kanske dags att skriva igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar