Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

lördag 16 mars 2013

Lyxproblem och beslutsångest

helt plötsligt finns det sådär extremt mycket man vill göra i livet, många valmöjligheter, men inte obegränsat med tid..

skulle gått ut och sprungit för typ tre timmar sen, istället har jag suttit och velat fram och tillbaka, sökt resor, kollat bilder, läst historier. Inte blir jag klokare av det..?





Åh, kolla bara, se så fantastiskt syd-och centralamerika är, tänk all kultur, alla människor man skulle möta, all mat man skulle äta, all spanska man säkert borde plugga innan...

men sen finns ju baktanken om vad jag kan missa på andra håll, det som i hemlighet var planen i mitt inre, strävan jag hade:







Men ja, det är väl som sagt lyxproblem, men det är så svårt att känna efter vad jag vill, vad jag faktiskt skulle våga och kunna, för det ändrar sig varje dag.

Okay, så nu ska jag koncentrera mig på en närmare resa istället, den om en vecka mot Shanghai :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar